kaj se pravzaprav uniči v motorju z notranjim izgorevanjem, če uporabljamo start stop funkcijo: https://youtu.be/qu8cJ2t_ja8 (10min) tldw: uničijo se ležaji, nad katerimi se vrti glavna gred. glavna gred namreč navadno v prostem ali obremenjenem teku motorja zaradi vrtenja podse stalno potiska olje, torej se ležaja nikoli ne dotika (v olju plava). ko pa seveda motor ugasnemo, se spusti na ležaj in se ga dotakne. ko motor spet prižigamo, se sprva nekaj sekund, preden motor doseže ustrezne obrate, drsa po ležaju. ležaji se najbolj uničijo zaradi prižigov in izklopov motorja. v videu 48 ur neprestano prižigajo in ugašajo motor kombija, da simulirajo delovanje startstop skozi eno leto. ležaji so po poskusu precej obrabljeni. ugibam, da je za ležaje slabo tudi kakršno koli stanje pod štandgas obrati: če nam motor crkne vsled vožnje v nizki prestavi oziroma če motor med vožnjo brez odklopa sklopke izključimo in počakamo, da se ustavimo, najbrž zelo odrsamo ležaje; v tem primeru smo se ustavili ne zaradi kompresije ampak zaradi drsanja ob ležaje -- ležaj smo uporabili kot zavoro!